11 november 2013

Badrummet rullar vidare ...


 
Badrummet...
 
 
Äntligen är det isolerat.
   
 
 
Hej!
 
Ja då har vi äntligen kommit så pass långt i badrummet att vi nu äntligen kan skruva upp skivorna på väggen och sen kan överlåta det till killen som ska flytspackla golvet och fixa väggarna för att sedan börja kakla... 
Äntligen säger jag..
Alla dessa veckor det tagit och dragit alla rör och grejer, ett riktigt hästjobb för min underbara D..
Så duktig han varit.
och igår kunde vi hämta vårt fina kakel på Svenska kakel i Göteborg..
å vilken rolig process detta kommer bli!!!
så igår skrev jag en liten önskelista till tomten om fina handdukar i julklapp till detta badrum...
fin fint!! även hittat superfina tvättkorgar som jag ska önska mig också .. längtar som en tok nu vill jag lova...
fortsättning följer.......

2 kommentarer:

  1. Men vad himla kul att ni kommit så pass långt med badrummet :) Känns alltid kul att komma över vissa "pucklar" som är dryga och tidskrävande. Roligt också att ni hittat ett kakel ni är nöjda med, hoppas ju få se resultatet sedan :)

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å tack för din gulliga kommentar!! ja detta är verkligen jättekul, nu kan vi snart fokusera på dom andra rummen så dom blir färdiga så vi kan flytta in snart! jag hade hoppats på innan jul men allt tar ju så mycket längre tid än vad man tror så jag kanske får vänta ett tag till ...
      Har du läst mitt inlägg om vår hus resa från starten...

      http://mittinredningliv.blogspot.se/2013_04_01_archive.html

      Kram A

      Radera