17 september 2014

Hösten i huset...

Underbara hösten är här och med det ljuvligaste vädret man kan tänka sig. 
Planterat lite ljung å annat mys på trappen å sen senaste inlägget så har vi ju nu äntligen flyttat in! 
 

Veckan efter midsommar gick flyttlasset äntligen hem igen å det är en fröjd å jag njuter varje dag! Än finns det att göra inredningsmässigt men vi är på god väg iallafall.. 

              

Bjuder på ett bildspel från mobilen..


               


               

En del av sovrummet som är långt ifrån färdigt då jag inte vet riktigt hur jag vill ha det. 
Har inte hittat något överkast ännu heller som jag vill ha, skulle vilja ha ett vitt/spets typ för sedan har jag massa fina kuddfodral att lägga på sängen. 
Men vi trivs så himla bra å det är så skönt att ha sitt eget hem att komma hem till och att stå å laga mat i sitt nya kök är ju helt fantastiskt!! 


                  

Rena bänkytor! Då trivs jag som bäst å inte en massa bröte som står överallt. 



               
 
                               


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar