1 juli 2013

Bygget rullar vidare..

Ja då var äntligen den efterlängtade semestern här med sovmorgon å tid för att umgås med varandra, mysiga utflykter å tid för att fixa med vårt hus.. 

Och nu är vi i full gång med att greja inomhus å det flyter på riktigt bra, men allt tar ju väldigt mycket längre tid än vad man tror när man har heltidsjobb båda två. 
Men som sagt det går framåt å det är såå himla roligt!! Å för var dag så längtar jag ännu mer, varje ny grej som gör huset lite mera klart så längtar jag oerhört mycket efter att få sätta tänderna i inredningen. Fixa huset till vårt hem!! Boa in oss göra det mysigt!! 
Kollar nästan varje dag på tapeter, soffa toalett inredning osv.. ALLT är så roligt å inget får man missa å allt ska passa ihop med varandra utan att det blir plottrigt.. Färger möbler inredning lampor.. Å vilken tid jag har framför mig.. 
Ett stort jobb som jag känner mig osäker i men ett jobb som jag älskar.. 
I huvudet vet jag hur jag vill ha det å jag hoppas verkligen jag får ut den praktiskt oxå. så att alla förstår vilken känsla jag försöker skapa i vårt hem.
Gillar när det är mysigt, hemtrevligt, vitt, lantligt, lite modernt, gammalt, rosa, blå, grön, glas.., ja ni fattar.. 
Mycket jag gillar å ska försöka skapa ett hem med saker jag gillar å även min man såklart!!
Spännande framtid.. Fortsättning följer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar