31 juli 2013

Så himla gott...

Hej igen!
Då är min goa semester slut men för familjen så har dom ett par dagar till.. Men semestern har varit helt ljuvlig och vädret denna sommaren är ju inget man kan klaga på, över 2,5 vecka med strålande sol utan regn en enda dag!! och det har varit så ljuvligt så ljuvligt....
 

Hemma i vårt hus rullar det vidare å det händer lite för va dag..
Utsidan är nästan färdig målad, kvarstår grunden..:)) sååå skönt!!
Vi har gipsat färdigt överallt, börjat sätta in glasblocken som vi ska ha som fönster i källaren..:)
Även börjat fixa med vår yttertrappa så vi kan få den på plats igen innan höst å kallt.. Så lite pyssel överallt är det nu.. 
 
Jag har sett många som lägger upp olika inlägg på fabriken (med olika teman)  
någon som vet hur det går till för att göra det? verkar vara en trevlig sida....
 
Onsdag idag... härlig dag..
Igår plockade jag hem en massa olika tapetkataloger... Kataloger med blommigt, randigt, Pip tapeter, tuffa tapeter i svart, ljuvliga vita... ja vad vill man ha...
Shoppade även ett litet pelarbord igår som jag ska måla vitt! Efter bilder på det kommer senare...:)) 
 
Sedan sist har vi även införskaffat oss ett jätte fint matbord vi hittade på blocket, som var en dag gammalt. inte illa och till kanonpris... Ibland får man ha tur..
Vitt bord med jättefin ek skiva som vi nog kommer olja lite så den blir lite mörkare, superfint!!
 
Lämna gärna en liten kommentar innan ni går så jag vet att just Du varit här.....
 
Fortsatt Trevlig Sommar!!
Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar