8 augusti 2013

Spackel & slipning = dammigt!!

Hehe ja nu är vårt hus dammigt å stökigt pga slipdamm från spackel..:)) men vad roligt!! Nu är övervåningen färdigspacklad ska bara slipas en gång till.. Sen målas.
Äntligen händer det roliga saker som bygger upp vårt hus till färdigt! 😃😃👍 ja å sen ska vi lägga golvvärmen och sen parketten..  Om ett par månader kommer nog den dagen vi längtat så otroligt mycket efter!! Inflyttning!! 
Som jag längtar nu!! När allt är klart ska jag gå där i min ensamhet å pyssla å ropa på mannen när jag behöver få upp något tungt på väggen eller så.. Bara gå runt å möblera, flytta runt saker å se vad som blir finast...:)) åååå vad jag längtar nu!! Surfar runt varje dag på fina saker å det sticker så i fingrarna efter att få gå å handla lampor, mattor, soffa, blommor å ja en massa mysiga saker..

Nä sluta tänka och dags att sova! 

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar