26 augusti 2013

Tapet beställningar färdiga!

okey då var faktiskt tapetvalen färdiga och det tog mycket tid, och ena dagen gillade jag den och den andra dagen den å så har det hållit på tills jag bara hittade den av en slump och det sa klick...
så mycket JAG... och jag älskar den....
 
Så i vardagsrummet blev det denna ...
 
tapeter-villa-flora-vb10200
 
Helt ljuvlig... så den blir det som fondvägg och den kommer bli såå fin!
och idag har jag hämtat ut den.
Å vad kul!!
 
Idag har jag även beställt den till sovrummet och det blir i en helt annan stil.
mer havstema, vatten där... vitt/blått romantiskt med vitspets...
 
marstrand-tapet-2961
Bilderna kommer ifrån www.tapetshopen.se
 
Också en tapet jag är väldigt nöjd med ... Så nu ska dom bara upp också ..
Så nu är det bara hallen kvar och det blir nog en härlig färgklick där..
men den färgklicken har vi inte hittat ännu...
Tror det kan bli fint!
 
Vad tror ni?
 
Kram A
 

2 kommentarer:

  1. Suuuperfina tapeter!! Det kommer bli kanon!! Jag känner igen mig precis i det du skriver, att ändra sig från ena dagen till den andra. Vi har fokus på tapeter till vårt gästrum här hemma just nu och jag ändrar mig heeeela tiden på vilken tapet jag vill ha :)

    Önskar dig en trevlig helg!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Tack för din gulliga komentar! ja det är verkligen jätte svårt å välja dessa stora val. men när man väl hittar det så är det sååå kul! Igår var vi och beställde kök!! så kul!!
    Kram A

    SvaraRadera